de laatste uurtjes - Reisverslag uit Kos, Griekenland van karen boer - WaarBenJij.nu de laatste uurtjes - Reisverslag uit Kos, Griekenland van karen boer - WaarBenJij.nu

de laatste uurtjes

Door: karen

Blijf op de hoogte en volg karen

27 Oktober 2007 | Griekenland, Kos

Hallo lieve allemaal!!

De laatste uurtjes griekenland zijn aagebroken... Morgen vlieg ik terug en om 3.20(in de nacht!) kom ik weer aan op schiphol. Het waren drukke leuke weken, met nog bezoek vana papa, mama, paula en als verassing jeroen. Vasillis, een vriend uit Zweden, is nog een paar dagen geweest en met de andere meiden van de reisleiding hebben we nog heel wat Sex en de City momenten meegemaakt, daarnaast heb ik de Dikeosberg beklommen zodat ik op het hoogste punt van het eiland was, en... natuurlijk nog gewerkt!!
Tot heel snel!!!!
liefs uit griekenland!

  • 27 Oktober 2007 - 16:09

    Marjola:

    meis!!! hele goede terugreis naar nl gewenst en ik ga je snel spreken/zien! joepie!(K)

  • 27 Oktober 2007 - 16:20

    Tim:

    Alvast; WELCOME HOME!!!!!!!!! :D ;)

  • 27 Oktober 2007 - 16:56

    Suzanne:

    YES!!
    bijna ben je er!!
    xxx

  • 27 Oktober 2007 - 18:16

    Nicole:

    Joehoeee Karin komt weer terug!! Blijf je dit keer wel wat langer in Nederland? ;-)
    kusssssss

  • 27 Oktober 2007 - 18:44

    Lucinda:

    hoi fijn om te lezen dat je weer naar huis komt. Net als ik, want ik ben nu ook weer thuis. teminste voor de avonden en weekende.
    Revalidatie blijft voorlopig zeker 3 á 4 dagen per week nog nodig.
    Ik hoor binnenkort weer van je.
    dikke kus luc


  • 28 Oktober 2007 - 13:23

    Suus:

    Hey lieve Kaatje,

    Goede terugreis meid en ik hoop dat we elkaar snel weer zien!!!!

    Kus Suus

  • 28 Oktober 2007 - 15:57

    Verena:

    Hey Karen... finally back?
    Hope to talk to you soon!

    Kisses, V.

  • 29 Oktober 2007 - 09:30

    Majooo:

    Je bent weer in NL !! Ik bel je vandeweek, en vrijdag gaat we lekker daten heel de dag! GEZELLIG! liefs, Majo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2008

Semana Santa en España...

30 Maart 2008

new year in Prague

10 December 2007

viva espana

27 Oktober 2007

de laatste uurtjes

29 September 2007

Bye Bye Angel...
karen

Actief sinds 06 Aug. 2006
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 30558

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: