viva espana - Reisverslag uit León, Spanje van karen boer - WaarBenJij.nu viva espana - Reisverslag uit León, Spanje van karen boer - WaarBenJij.nu

viva espana

Door: karen

Blijf op de hoogte en volg karen

10 December 2007 | Spanje, León

Wijn, paella en natuurlijk Tapas. Twee en halve week geleden ben ik naar Spanje geweest! Daar heb ik samen met Angel 10 buenos dagen gehad. Na 5 dagen hebben we ook John, Aline en Janneke opgepikt van het vliegveld, en er met z’n vijven een leuke tijd van gemaakt. We hebben onder andere Oviedo, Segovia en het graf van Franco bezocht. Daarnaast heb ik samen met Angel een paar nachtjes bij zijn zus in Leon( beter bekend van de seat leon ;)) geslapen. Angel heeft zelf ook in Leon gestudeerd, dus het was heel leuk om die stad eens te zien. En… de ouders van Noelia wonen ook in Leon, dus die kon ik ook gaan bezoeken. Het was zo leuk om hen weer te zien!
Het hoogtepunt van de reis was het bezoek aan Salamanca. Wat een mooi stadje is dat! Echt een aanrader om een xtje heen te gaan. Salamanca heeft een van de oudste universiteiten van Europa en is dan ook een echte studentenstad. Het hele centrum bestaat uit universiteitsgebouwen, kroegen en studenten.
De laatste dag en nacht hebben we doorgebracht in Madrid, waar we natuurlijk gegeten hebben bij La Negra Tomasa (zie ook stukje: Londen, Porto, Madrid). Tussen de salsadansende mensen, Cubaanse band en waarzegster aten wij onze kippenvleugeltjes en verse papaja.
Een passende afsluiting van 10 mooie dagen.
Ik vond het helemaal niet leuk om weer terug te gaan naar Nederland. Gelukkig werd ik opgevrolijkt door mijn lieve nichtjes Siri en Tessa die langs kwamen, wat een schatjes!!
Vrijdag hebben we reünie van Kos gehad in Breda, wat weer een groot feest was. Gister ben ik naar Carolien geweest in haar nieuwe kamer in Den Haag. En vandaag… ga ik naar Zweden! Terug naar Kristianstad. Ik heb er zin in!

Liefs Karen

• 10 December 2007 - 13:10

Majo:

Hee wacht eens! Na een paar dagen zijn weg geweest van een heerlijk weekendje Gent.. Heb ik wat gemist haha! Ga je vandaag weer naar Zweden!? Was gaaf joh! Dan wens ik je zo even HEEL VEEL PLEZIER lieverd. Wanneer kom je terug? Erg leuk verhaal ook om te lezen.. Genietse! En nog bedankt voor je smsje.

Veel Liefs Majo

• 10 December 2007 - 20:17

Esther & Joost:

Het lijkt wel of jij ook constant op reis bent... :-) Wij ook, alleen dan nu in Zuid Amerika. Hint: het is hier SCHITTEREND! Kom je langs?
    Saludos!